reservations icon Οι Κρατήσεις μου
ΚΡΑΤΗΣΗ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΟΛΟΣ ΣΤΑΘΜΟΙ & ΠΕΡΙΟΧΕΣ TIPS FOR TRIPS ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να ζητήσω τιμές;

Μπορείτε να ζητήσετε τιμές είτε από την ιστοσελίδα μας, είτε εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέσετε ή να μας στείλετε ένα  email και θα χαρούμε να ψάξουμε για εσάς τις πιο συμφέρουσες προσφορές ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Ποια είναι η Πολιτική Καυσίμων;

Συνήθως η Πολιτική στην Ελληνική αγορά είναι απλή:

Αναμένεται από εσάς να επιστρέψετε το ενοικιαζόμενο όχημα με την ίδια ποσότητα καυσίμου με την οποία το παραλάβατε.

Σε περίπτωση που το όχημα επιστραφεί με λιγότερο καύσιμο, τότε θα χρεωθείτε για την υπολειπόμενη ποσότητα καυσίμου, καθώς και για την επανατροφοδότηση του αυτοκινήτου (παρακαλούμε μεταβείτε στους Όρους και Προϋποθέσεις των προμηθευτών μας για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την πολιτική καυσίμου της κάθε εταιρείας).  

Σε περίπτωση κατά την οποία το ενοικιαζόμενο όχημα επιστραφεί με περισσότερο καύσιμο, δεν γίνονται επιστροφές χρημάτων (παρακαλούμε μεταβείτε στους Όρους και Προϋποθέσεις των προμηθευτών μας για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την πολιτική καυσίμου της κάθε εταιρείας).

Πού μπορώ να βρω κατευθύνσεις ώστε να εντοπίσω τον σταθμό ενοικίασης για την παραλαβή του οχήματος;

Η διεύθυνση και οι πληροφορίες επικοινωνίας για τον εκάστοτε σταθμό είναι διαθέσιμες κατά την ενοικίασή σας, καθώς και επάνω στο Voucher ενοικίασης. Σε όλες τις περιπτώσεις θα συμπεριλαμβάνεται και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

Μπορώ να παραδώσω το όχημα σε διαφορετική τοποθεσία;

Η παράδοση του οχήματος σας σε διαφορετική τοποθεσία από την τοποθεσία παραλαβής του είναι συνήθως εφικτή και θα σας ενημερώνουμε κατά την ώρα της κράτησης. Συνήθως υπάρχει μία χρέωση για την κάλυψη του κόστους μεταφοράς του οχήματος στον σταθμό παραλαβής (αυτή η χρέωση ονομάζεται “One-Way fee” και θα ενημερώνεστε για το αν αυτή συμπεριλαμβάνεται στην τιμή σας κατά την κράτηση σας).  

Μπορώ να χρησιμοποιήσω την Χρεωστική μου κάρτα κατά την παραλαβή του οχήματος;

Στις περισσότερες περιπτώσεις θα πρέπει να παρέχετε μία ενεργή πιστωτική κάρτα στο όνομα του οδηγού κατά την παραλαβή του οχήματός σας. Οι χρεωστικές κάρτες δεν γίνονται αποδεκτές. Παρόλα αυτά μπορεί κάποιοι από τους παρόχους ενοικιαζομένων οχημάτων να δεχτούν μία χρεωστική κάρτα εάν επιλέξετε κάποια ασφάλεια μείωσης της απαλλαγής σε περίπτωση ατυχήματος κατά την παραλαβή του οχήματος. Μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε την χρεωστική σας κάρτα κατά την διαδικασία κράτησης στην ιστοσελίδα μας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω την κράτησή μου;

Εάν θέλετε να ακυρώσετε την κράτησή σας, οι μόνες αποδεκτές μέθοδοι είναι μέσω της ιστοσελίδας μας στην ενότητα “ Διαχειριστείτε την κράτηση σας ” ή μέσω ακυρωτικού email το οποίο θα πρέπει να αποστείλετε στο τμήμα κρατήσεων της Rentacar-kos.gr (info@Rentacar-kos.gr) και ρητά θα μας αναφέρει τον αριθμό κράτησης την οποία και θέλετε να ακυρώσετε.

Απαιτείται η επίδειξη του Voucher για την παραλαβή του οχήματος;

Ναι, η επίδειξη του Voucher αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την παραλαβή του οχήματος. Εάν δεν έχετε μαζί σας το Voucher το οποίο σας αποστείλαμε κατά την επιβεβαίωση της κράτησής σας, μπορεί να προκύψουν επιπρόσθετες χρεώσεις στον σταθμό παραλαβής του οχήματος. Εάν χρειάζεστε ένα νέο Voucher ή το χάσατε μπορείτε να το επανεκτυπώσετε μέσω της ενότητας “Οι κρατήσεις μου”.

Δεν έχω παραλάβει το Voucher της κράτησής μου.

Αυτόματα σας στέλνουμε το Voucher της κράτησής σας μέσω email μόλις η κράτησή σας επιβεβαιωθεί. Εάν δεν το έχετε παραλάβει παρακαλούμε ελέγξτε τους φακέλους με την ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Μπορείτε να εκτυπώσετε ξανά το Voucher σας μέσα από τον ιστότοπο μας από την ενότητα “Οι κρατήσεις μου”.

Από πού παραλαμβάνω το όχημα;

Η Διεύθυνση της εταιρείας ενοικίασης αναγράφεται ξεκάθαρα επάνω στο Voucher. Εάν παραλαμβάνετε το όχημά σας από Αεροδρόμιο, θα αναγράφεται ξεκάθαρα εάν ο σταθμός ενοικίασης βρίσκεται εντός του Αερολιμένα ή όχι. Κάποιοι πάροχοι προσφέρουν υπηρεσίες Meet & Greet (συνάντηση και εξυπηρέτηση στο προκαθορισμένο σημείο χωρίς να έχουν σταθμό), οι συγκεκριμένες πληροφορίες θα είναι σαφείς κατά την διάρκεια της κράτησης και στο Voucher σας. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δυσκολευτείτε να βρείτε τον αντιπρόσωπο της εταιρείας ενοικίασης, τότε μπορείτε να καλέσετε τον σταθμό στα τηλέφωνα επικοινωνίας που παρέχονται στο Voucher ενοικίασης.

Εάν φτάσω αργά στον σταθμό παραλαβής, θα κρατήσει ο αντιπρόσωπος το όχημα για εμένα;

Δεν υπάρχει τέτοια εγγύηση, καθώς το όχημα κρατείται για τον χρόνο που εσείς ορίσατε κατά την διαδικασία της κράτησης.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που καθυστερήσει ή ακυρωθεί η πτήση μου;

Κατά την διαδικασία της κράτησής σας ζητάμε να μας συμπληρώσετε τον αριθμό πτήσης ώστε ο αντιπρόσωπος της εταιρείας ενοικίασης οχημάτων να σας περιμένει σε περίπτωση καθυστέρησης. Σε περίπτωση κατά την οποία η πτήση σας ακυρωθεί θα πρέπει να καλέσετε τον σταθμό για να ενημερώσετε για την νέα ώρα άφιξής σας και τον νέο αριθμό πτήσης. Οι τηλεφωνικοί αριθμοί τους οποίους μπορείτε να καλείτε θα βρίσκονται πάντα στο Voucher της ενοικίασης. Θα πρέπει να σας επισημάνουμε ότι δεν παρέχουμε επιστροφές χρημάτων λόγω καθυστερημένων ή ακυρωμένων πτήσεων.

Θα ήθελα να προσθέσω τις λεπτομέρειες της πτήσης μου στην κράτησή μου.

Ο πιο γρήγορος τρόπος να το κάνετε αυτό είναι αποστέλλοντάς μας ένα email με τις νέες πληροφορίες στην διεύθυνση info@rentacar-kos.gr  Θα προσθέσουμε τις πληροφορίες που θέλετε στην κράτησή σας και θα σας απαντήσουμε ώστε να σας ενημερώσουμε πως οι απαραίτητες αλλαγές έγιναν. Μην ξεχνάτε να προσθέτετε τον αριθμό κράτησής σας στον τίτλο του email.

Θα ήθελα να προσθέσω επιπρόσθετες παροχές στην κράτησή μου.

Ο γρηγορότερος και ευκολότερος τρόπος να ζητήσετε προαιρετικό εξοπλισμό και να εξασφαλίσετε την διαθεσιμότητα του κατά την παραλαβή του οχήματος σας, είναι να το κλείσετε κατά την διαδικασία της κράτησης, αντί να το ζητήσετε από τον αντιπρόσωπο της εταιρείας ενοικίασης κατά την παραλαβή του οχήματος. Μπορείτε να προκρατήσετε προαιρετικό εξοπλισμό και ασφάλειες επιλέγοντας τα από το μενού “Προεραιτικός εξοπλισμός και ασφάλειες” κατά την διαδικασία κράτησης.

Τι μπορώ να κάνω εάν το όχημα δεν είναι στην κατάσταση την οποία περίμενα;

Εάν θεωρείτε ότι το όχημα δεν είναι του επιπέδου που περιμένατε θα πρέπει να ενημερώσετε τον αντιπρόσωπο της εταιρείας ενοικίασης κατά την παραλαβή του.

Μπορώ να παραδώσω το όχημα νωρίτερα από ότι αναγράφεται στο Voucher μου; Θα λάβω επιστροφή χρημάτων για τις ημέρες κατά τις οποίες δεν χρησιμοποίησα το όχημα;

Πιθανότατα μπορείτε να επιστρέψετε το όχημα νωρίτερα από ότι αναγράφεται στο Voucher σας, παρόλα αυτά, δεν είμαστε σε θέση να επιστρέψουμε χρήματα για ημέρες που δεν χρησιμοποιήσατε το όχημα. Παρακαλούμε καλέστε τον σταθμό ενοικίασης για τις απαραίτητες πληροφορίες σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε το όχημα νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Μπορώ να παρατείνω την ενοικίαση μου κατά την διάρκειά της;

Παρότι εμείς δεν μπορούμε να παρατείνουμε την ενοικίασή σας μετά από την παραλαβή του οχήματος, αυτό μπορεί να είναι εφικτό ζητώντας την επέκταση απευθείας από τον εκπρόσωπο της εταιρείας ενοικίασης. Εάν υπάρχει διαθεσιμότητα θα σας δώσουν την δυνατότητα να κρατήσετε για περισσότερο χρόνο το όχημα. Στην περίπτωση αυτή θα υπάρξουν επιπρόσθετες χρεώσεις οι οποίες θα πρέπει να πληρωθούν τοπικά στον σταθμό ενοικίασης.